Rurikrubrik

hej
idag har jag hunnit göra ganska mke faktiskt!
först låg jag i sängen typ en timme och halvsov efter jag vaknat
sen så for jag och pappa på nolia och spelade tennis, där träffade vi maja och hennes pappa
sen så gick jag, elsa, ida och hanna ut och körde 13 i typ 30-45 minuter
sen gick vi till elsa och såg på harry potter 2
sen skulle elsa till sin farmor och då gick vi hem
sen så gick jag till ida
sen hade vi tränig
sen åt jag
och nu sitter jag vid datorn
jag bjuder på en bild på mig och felicia från helgen
seriösa som få är vi
i fredags så sov maja hos mig, det ägde kan man ju säga
här får ni en bild på min böna (sluta tro ni som tänker att hon är er)
jag älskar dig böna, kommer alltid att göra!♥
hejdå
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0