"Hej"

Hej
Idag har jag haft en trååååååååkig måndag på skolan.
Efter skolan kom pappa och hämtade mig, Elsa, Hanna.
Då for vi och spelade tennis, först en timme med pappa och sen en timme med klubben.
Fast det blev två timmar med pappa för han fick hoppa in som tränare för vår andra tränare gjorde något vetintevad
På fredag är vi lediga från skola för det är studiedag, inte liiite bra?!
Pappa tyckte typ att vi skulle gå upp på Coop på och köpa cheddarpopcorn och kanske se på en film?
Vetintevad han tänkte att vi skulle göra sen men det blir iaf kul.
På lördag ska kanske Maja sova hos mig, om hon får, kommer bli askuuuul!
Igår spelade vi match mot Nätra, vi vann med 3-0, Hanna gjorde ett mål, Elsa gjorde ett, Greta gjorde ett.
Här får ni 3 bilder på den fiina som kanske ska sova hos mig!
Hejdå
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0