hartan

hej
nu sitter jag vid datorn och har nyss ätit, klockan 7 ska jag på disco, det kommmer bli kul
i onsdags var jag på dalen matchen med elsa, hanna. vi träffade maja, mira, ludde, david, louise, julia där, vi såg typ inte matchen efter vi träffat dom men haha
sen så åkte vi hem och maja följde med för vi skulle sova hos elsa
sen kom moa och julia och vi åt glass, god och en gubbglass som julia inte gillade, hihi
i torsdags så vaknade jag tidigt men låg och väntade på att elsa och maja skulle vakna i typ en timme
sen hann klockan bli typ 12 och sen så tog vi bussen till umedalen och var med louise, julia, david, ludde, wille, dom såg på nån läskig film när vi kom dit och sen kunde jag inte sovaaaa:(((((
men jag smsade med linn medans och hon och lovisa var typ på musköten så jag, elsa, maja gick dit och sen följde dom med tillbaka
sen skulle dom typ vara med maja så elsa och linn gick och mötte henne
igår så åkte jag på badhuset med astrid, elsa, hanna
sen så köpte vi godis på kvällen
idag så väckte pappa mig 8, han hade gjort frukost till mig och sen for vi och spelade tennis
sen åkte jag, hanna, mamma, pappa på stan och jag fick en jacka, ett linne och en tröja, TACK MAMMA♥
min jacka
mitt linne
+ en tröja men jag hittar injgen bild
hejdå/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0