*

hej
jag vet att jag suger på att blogga, moa och elsa behöver inte säga det hela tiden!
men igår så sov jag, moa ochg elsa hos maja
först åkte vi hem till maja, hon och majaly var där fast maja skulle typ hem efter 5 minuter
då åt vi tacos och sen skjutsade moas pappa oss till mariebergsdicot
det var roligt där, mycket bättre än hartan
sen åkte vi hem och maja tog fram påskmust, chips och kakor, haha
jag var askonstig och alla hatade mig
nej men dom tyckte inte om mig för att jag typ skrattade hela tiden så elsa kunde inte sova:(
men vi somnade typ 20 i 2
jag vaknadxe mitt i natten av att majas katt skrapade på dörren så jag vart jättesur!
sen väckte elsa oss 9, hihi alla vart sura på elsa då istället
men sen åt vi frukost och elsa åkte hem, en halvtimme senare åkte jag och moa hem med hanna och pappa, fast vi for på stan innan och köpte mat på mcdonalds
mamma skulle på stan sen när vi kom hem så jag, hanna, ida åkte dit
jag köpte en tröja där
ikväll ska jag, hanna, ida, maja sova här, moa, elsa, mira och felicia kommer också vara med oss tror jag
vi ska gå och köpa godis och ha askul
nästan allas föräldrar ska på christians 40årsfest så vi är ensamma
hejdå/e
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0